Marketing Automation Blog

Najpopularniejszy wpis

Wybór Marketing Automation i Customer Data Platforms – Mity i Fakty

Dawid Szymula 5 min. czytania
Czytaj więcej
Share:

Najnowsze wpisy

Wybór Marketing Automation i Customer Data Platforms - Mity i Fakty

Na jakie mity uważać podczas wyboru narzędzia Marketing Automation lub Customer Data (Experience) Platform? Jak wybrać najlepsze?...

Czytaj więcej

Case Study Vivamix i Vecton. Jak zwiększyliśmy przychody dzięki automatycznym powiadomieniom o dostępności produktów

Jak zwiększyliśmy satysfakcję klientów z zakupów i zwiększyliśmy przychody e-commerce - a jednocześnie odciążyliśmy biuro obsługi klienta? Poznaj historię wdrożenia automatycznych powiadomień dostępności produktów w sklepie Vivamix....

Czytaj więcej

Wdrożenie Marketing Automation - Mity i Fakty

Poznaj fakty i mity na temat wdrożenia marketing automation - kwestii technicznych i planowania procesu - oczami eksperta Vecton....

Czytaj więcej

Customer Experience Management, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta. Co to jest i dlaczego ma znaczenie?

Zarządzanie doświadczeniem klienta w czasach online jest coraz większym wyzwaniem. Jednocześnie to must-do dla firm obsługujących klientów w wielu punktach czy kanałach jednocześnie....

Czytaj więcej

Jak Taniaksiazka.pl zacieśniła relacje z klientami podczas Black Week 2020 | Case study

Jak w praktyce wygląda automatyzacja kampanii dla największej księgarni internetowej w Polsce? Podsumowujemy i dzielimy się wynikami pracy z zespołem Glosel dla TaniaKsiazka.pl podczas Black Week 2020....

Czytaj więcej
vecton trendy marketing automation 2021

Vecton - Trendy Marketing Automation na rok 2021

Trendy Marketing Automation to wgląd w zmiany towarzyszące rozwojowi technologii marketingowych w 2021 roku. Sprawdź, na czym się skupić wdrażając automatyzację....

Czytaj więcej
vecton skuteczna kampania reaktywacyjna e-mail

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię reaktywacyjną e-mail?

Prowadząc działania e-mail marketingowe bardzo ważne jest zwracanie uwagi na aktywność kontaktów, z którymi komunikujemy się w tym kanale. Wysyłanie wiadomości do osób, które ich nie otwierają, jest bardzo ryzykowne,…...

Czytaj więcej
vecton wdrożenie live chat

Dlaczego warto wdrożyć Live Chat w swoim e-commerce podczas pandemii COVID-19?

Wiele firm nie zdaje sobie sprawy ze znaczenia obsługi klienta w ich biznesach internetowych. Jednym z wyzwań związanych z handlem elektronicznym jest to, że odwiedzający nie mają możliwości rozmowy z…...

Czytaj więcej
vecton planowanie wielokanałowej komunikacji

Jak zaplanować wielokanałową komunikację podczas Black Friday 2020

W poprzednim artykule opowiedzieliśmy o tym jak wykorzystywać rekomendacje produktowe w czasie Black Friday. Załóżmy, że przygotowaliśmy już zestaw ofert na nadchodzący Black Friday. Powstaje pytanie: jak efektywnie przekazać te…...

Czytaj więcej
vecton modyfikacja modeli rekomendacji

Jak zmodyfikować modele rekomendacji produktowych na Black Friday, żeby zwiększyć ich skuteczność

Black Friday w 2020 roku będzie zapewne inny od Czarnych Piątków w poprzednich latach. Skutki pandemii COVID-19 mają negatywny wpływ na handel offline, lecz bardzo pozytywny na sprzedaż przez internet....

Czytaj więcej